SØSR

Udvalgene i Søholm Sportsrideklub

Stævne- og aktivitetsudvalg

Stævne- og aktivitetsudvalget står for at holde stævner og lave andre sjove hesterelaterede arangementer i klubben. Der har tidligere været afholdt diverse dressur, spring og pony games stævner, samt spændende tema aftener med foredrag fra tandlæger og sadelmagere. Derudover er det også dem der står for at afholde fælles arrangementer.

Trine HS
E-mail: trineholm2@hotmail.com

Trine Emig, Tina Søby, Mikkeline Johnsen og Susanne Topp

Hestefodbold stævne 2017

Championatsudvalget

Championatsudvalget står for at styre championattet, dette omfatter at vælge hvilke klasser, der skal holdes championat i, og hvordan pointene udregnes for de forskellige klasser. Derudover er de, sammen med bestyrelsen (mest kasseren), med til at beslutte, hvordan championatsvinderne skal præmieres.

Josephine Bakka
E-mail: josephine@bakka.dk

Trine HS

Præmietæppe til championatsvinder

PR-udvalget

PR-udvalget står primært for at vedligeholde hjemmesiden og ligge nye opslag op på facebook, derudover er det også dem, der sørger for, at det er muligt at få rideklubbens fede klubtøj.

Josephine Bakka
E-mail: josephine@bakka.dk

Trine HS, Nicoline Hansen og Josefine Johnsen

Søholm Sportsrideklubs klubtrøje

Håndværkerudvalget

Håndværker udvalget er til for at bygge og ordne diverse, både i forhold til nye ting, der skal bygges til klubben, men de er også med til at opstille og hjælpe ved stævnerne. Det er fx dem der opstiller dressur hegn og lydanlæg til vores stævner.

Susanne Topp
E-mail: susanne@mail.dk