Stævne- og aktivitetsudvalget står for at holde stævner og lave andre sjove hesterelaterede arangementer i klubben. Der har tidligere været afholdt diverse dressur, spring og pony games stævner, samt spændende tema aftener med foredrag fra tandlæger og sadelmagere. Derudover er det også dem der står for at afholde fælles arrangementer.
Trine HS
E-mail: trineholm2@hotmail.com
Øvrige medlemmer af udvalget:
Trine Emig, Tina Søby, Mikkeline Johnsen og Susanne Topp
Championatsudvalget står for at styre championattet, dette omfatter at vælge hvilke klasser, der skal holdes championat i, og hvordan pointene udregnes for de forskellige klasser. Derudover er de, sammen med bestyrelsen (mest kasseren), med til at beslutte, hvordan championatsvinderne skal præmieres.
Josephine Bakka
E-mail: josephine@bakka.dk
Øvrige medlemmer af udvalget:
Trine HS
PR-udvalget står primært for at vedligeholde hjemmesiden og ligge nye opslag op på facebook, derudover er det også dem, der sørger for, at det er muligt at få rideklubbens fede klubtøj.
Josephine Bakka
E-mail: josephine@bakka.dk
Øvrige medlemmer af udvalget:
Trine HS, Nicoline Hansen og Josefine Johnsen
Håndværker udvalget er til for at bygge og ordne diverse, både i forhold til nye ting, der skal bygges til klubben, men de er også med til at opstille og hjælpe ved stævnerne. Det er fx dem der opstiller dressur hegn og lydanlæg til vores stævner.
Susanne Topp
E-mail: susanne@mail.dk
Øvrige medlemmer af udvalget:
Steen Holm